ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
На виконання ст.30 Закону України "Про освіту"
Статут | Перейти... |
Ліцензія на провадження освітньої діяльності | Перейти... |
Структура та органи управління закладу освіти | Перейти... |
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами | Перейти... |
Освітня програма закладу освіти | Освітні програми ХГ № 59 |
Територія обслуговування | Перейти... |
Ліцензований облік та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі | Перейти... |
Мова освітнього процесу | Українська |
Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення ( у разі його проведення) | Перейти... |
Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти | Перейти... |
Результати моніторингу якості освіти | Перейти... |
Річний звіт про діяльність закладу освіти | Перейти... |
Правила прийому до закладу освіти | Перейти... |
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами | Перейти... |
Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти | Заклад не здійснює платні послуги |
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати | Заклад не здійснює додаткові освітні та інші платні послуги |
Правила поведінки здобувачів освіти | Перейти... |
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу | Перейти... |
Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти | Перейти... |
Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування) | Перейти... |
Кошторис і фінансовий звіт про надходження й використання всіх отриманих коштів | Перейти... |
БЛАГОДІЙНА ДОПОМОГА (інформація про перелік товарів, робіт, послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством) | Перейти... |
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами | Перейти... |